Gå til innhold

Magen vokser ut av vinterjakken min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg trenger tips til hvor jeg kan finne ny vinterjakke som kan holde magen varm... Trodde den gode gamle skulle holde, men nå må jeg seriøst kjempe for å få den igjen, og det ser jo ikke ut til at kulden og vinteren har tenkt å roe seg helt enda (i Oslo).

Er det noen andre der ute som har samme problemet? Jeg har letet butikkene rundt uten å finne noe jakke som passer. Gidder liksom ikke å betale en formue for en jakke som jeg må kjøpe for stor og ikke kommer til å bruke senere...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en som faktisk var veldig ok på Fretex til 129 kr som har holdt helt til nå (uke 39). Den går så vidt rundt magen nå da, men nå er det jo max noen uker igjen.

Ellers så har jeg brukt mannen min sine windstopper-fleecejakker og hettejakker utenpå ullgenseren. Man tager hva man haver. ;)

Skrevet

jeg går i samme jakka som vanlig. den er dog ikke formsydd. er en helt vanlig marin alpin vinter jakke.

Skrevet

Hehe, man tager hva man haver, men hva når man ikke har noe da??? Jeg vil så gjerne ha en som når nedover lårene, for jeg bruker jo mest bare tights og strømpebukser nå, og jeg hater å stå ute og fryse og vente på bussen hver morgen. Og samboer er så veldig mye større enn meg, så det går liksom ikke det heller...!

Skrevet

bare for å legge til jeg er over det grønne feltet på symfyse målet så magen er ikke akkurat liten! men varmedressen den får jeg ikke på meg

Skrevet

Jeg har kjøpt vinterkåpe på Kapphal til halvpris av rød pris... I stor str, men magen er allerede på tur frem.. Å jeg er bare i uke 27+5....

Skrevet

Jeg fant meg en fin sort kort kåpe på spar kjøp, den har bare 3 knapper oppe, og resten er "åpen" slik at magen har god plass...

Den bruker jeg mye i vinter, den er god og varm :-))

Betalte ca 399 kr

Skrevet

åpen vinterjakke med ullgensere under ;)

Skrevet

Sjekk ut Ellos:))

De har nå tilbud på en jakke som er genial for oss med "litt ekstra på magen" Tror det var 239 eller 249 for dem nå!! Masse bra tilbakemeldinger også, fra fornøyde kjøpere i kommentarfeltet under:))

Har bestilt for ett par dager siden, så da håper jeg å få en jakke som kan brukes i ett par måneder... hehe

Ellers blir cirkustelt neste/siste utvei;)

Skrevet

hei =)

jeg kjøpte en kåpelignende jakke på h&m, og den kostet 700,.

men den er oxo sånn at jeg kan bruke den senere når magen ikke er der, selv om den er typisk jentete, og formsydd, men god plass i =)

Skrevet

Let etter A-formete jakker på Fretex o.l. - kjedelig å kjøpe dyre plagg så sent i svangerskapet.

Skrevet

Du kan jo sjekke ut nettbutikker og andre butikker som selger klær for gravide - mange steder det er salg nå.

Jeg kjøpte også ullkåpe på mamma-avdelingen på h&m + en vind og vanntett fra polarn&pyret i oktober - hadde virkelig ikke klart meg uten (spesielt den siste) nå i vinter! Det har jo vært iiiiiiiskaldt...

Ser ut som de holder hele graviditeten, selv om det er diger kul nå i uke 38.

Skrevet

Kanskje det er noen du kan låne en litt stor jakke av?

Jeg har fått låne en dunjakke av kjæresten til kusina mi. Det er ikke siste mote akkurat, men det er god, varm og ikke minst: Den er stor nok;)

Kjekt å slippe å kjøpe en ny jakke man sannsynligvis bare vil bruke i en sesong;)

Skrevet

Kjøp deg ullundertøy i sportsbutikk. Det har jeg gjort, om dame ikke passer så kjøp stor herrestrl, dette kan man jo bruke igjen senere, pakk heller på litt mere klær over det så trenger du ikke å ta igjen jakka. Funket for meg selv de kaldeste dagene, men legger ikke ut på langtur da med så lite på..

Skrevet

Jeg gikk på dypdykk i klesskapet. Fant ut at det var en jakke fra tidlig på 90-tallet der som var STOOOOOOOOOOOR, hadde visst en litt annen stil da enn nå... Det er faktisk en fjellreven boblejakke, så den er god og varm. Sjekk loftet rundt om i de tusen hjem. Ellers høres fretex ut som et godt alternativ.

Skrevet

Jeg har kjøpt en parkas jakke fra mamalicious, til gravide. Den er fremdeles stor plass i, men så er jeg bare 28 uker og da. Men den holder nok fint ut februar ihvertfall. Så kanskje det ikke er fullt så kaldt da..

Skrevet

Hei jenter!

Tusen takk for mange gode tips:) Jeg leter rundt i alle butikker og nettsider, så får bare håper det dukker opp noe snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...