Gå til innhold

Hvilken dunpose har du hatt til ditt/dine barn? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt grønn på området, så hadde vært kjekt med andre sine erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Odenwalder lammy og er strålende fornøyd,

Skrevet

Hatt Odenwalder og Voksi Urban (+vanlig Voksi Classic)

Voksi Classic er klart best til små barn, 0-1 år, mens nå som jenta mi nærmer seg 2 år er Voksi Urban klart best av alle jeg har og har hatt.

Skrevet

Odenwälder babynest.

Kjempefornøyd. God, varm og passer til ungen er ferdig med vogn :-)

Kjempeenkel å bruke og å vedlikeholde. Anbefales.

Skrevet

Vanvik sport. Stor pose som passer godt i vogna vår (diger emmaljunga). Den er så varm at piraten omtrent kan ligge naken neddi der (hvilken hun selvfølgelig ikke gjør..;))

Skrevet

Odenwelder med bamse inni, men tror lammy er enda bedre.

Voksi er litt stivere.

Vi har skikkelig kalde vintre så her er det viktik med varm pose. Han sover ute uansett temp (nesten) Det er iallefall ikke kroppen som blir kald!!

Skrevet

Fantastisk at man svarer voksipose når HI spør om dunpose...

Odenwalder anbefales på det varmeste!

Skrevet

Er det ikke dun i voksiene da!?

Jeg ville ha valgt den voksien med glidelås om jeg skulle kjøpt noe nytt.

Her har vi kun brukt en 30 år gammel lammeskinnspose som har fungert supert. Ulempen er at vi må bruke yttertøy på overkroppen fordi den ikke kan snurpes sammen.. Er veldig fornøyd og kommer ikke til å kjøpe noe annet til nr.2.

Skrevet

Odenwalder, kjøpte den i 2004 og har nå brukt den til 3 barn, den er akkurat like fin :)

Den er veldig veldig varm, ungen trenger nesten ikke yttertøy på seg i den. Jeg er superførnøyd.

Skrevet

vi kjøpte odenwalder lammy, også arva vi voksi classic. Begge er helt fantastiske! Er strålende fornøyd med begge to! :-)

Skrevet

*dum&deiLig*™:

Overdelene i 90% dun og 10% fjær og underdelen i ull, gjør Voksi Urban til en slitesterk pose som holder ditt barn varmt og trygt...

Skrevet

Jeg har Voksi Classic til jenta mi.

Hun er vinterbarn, og den første vinteren, i bagvogn, var jeg kjempefornøyd! Synes det var kjempedeilig å kunne pakke den opp så lett som bare det om vi skulle inn i en butikk eller noe en liten stund - og lett som bare det pakke den sammen igjen, når vi skulle ut igjen.

Den er kjempevarm og deilig - og selv her oppe i nord, med kald vinter - hadde jeg bare på ullundertøy (+ tynn ulldress hvis det var skikkelig kaldt) og lue og votter oppi posen. Kunne pakke den godt rundt hodet, så hun lå så lunt og godt.

Nå er hun 1 år, og sitter i sportsvogn - og jeg liker den ikke noe særlig. Synes den blir klumpete og vanskelig å få pakket den skikkelig sammen med en propell 1 åring inni:) Hehe..

Skrevet

Har Troller Igloo (som så og si er identisk med Voksi Urban). Er genial til små barn, men nå når Jr har blitt så lang at vi må ha på forlengeren, liker jeg den ikke. Den blir alt for lang! Men varm og god er den. Til litt større barn, ville jeg forresten valgt pose med glidelås i front, i stedet for 2 i sidene slik som Igloo/Voksi Urban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...