Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei og hopp :-) har ei nydelig jente på snart 3,5år fra før og nå venter jeg og min kjære ei jente til i juni :D:D:D:D er det andre fra rogaland som venter barn rundt denne tiden? Hadde vært kjekt å truffet noen andre å trille tur med/ gå på kafe med f.eks.... Alle venninnene mine fikk barn i fjor sommer, jeg var også gravid da, men mistet....jaja, er ihvertfall godt igang denne gang, er 17+3 nå og alt ser strålende ut denne gang :-) er jo ikke kjekt å være alene med baby når en kan skape nye kontakter med andre som også får barn på samme tid :-)
odin123 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 hei! er fra rogaland eg, har en sønn på 16 mnd. men har termin i mai
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Oisann, to tette altså? :-) jeg var litt treig med nr.2, men bedre seint enn aldri jeg bor i nærheten av sola :-)
odin123 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 ja her blir det 2 tette han blir 20 mnd. når neste kommer. og vi gleder oss kjempemye venter jente nå så det blir kjekt med en av hver. bor på klepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå