Gå til innhold

Slanke tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som har prøvd eller er igjennom en slankekur, hvordan og hvorledes gjør dere, og ikke minst hva for en slankekur går dere på??

Vil gjerne ha tips fra de som har gått ned noen kilo, og ikke minst hvordan det funker...Ønsker en slankekur som kan smake noe, helst da godt.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå er vel dette forskjellig fra person til person.

Men min erfaring da, når jeg skal gå ned noen kilo, det er faktisk ikke å gå på noen slankekur.

Jeg spiser det jeg vil av mat, men i mindre mengder.

Og så er det jo såklart viktig det med å spise regelmessig.. ofte, men lite.

Det aller viktigste er at du er i bevegelse..

Trene, gå turer, jogge, danse osv.

og kamomille-te (eller åssen det skrives) er vanndrivende og har funket på meg.

Skrevet

Nå klarer jeg rett og slett ikke å la være: Slanke tips?

SLANKETIPS!

Skrevet

Slanke tips er ikke det ikke mye hold i!

Blant alle slanketipsene derimot kan det hende du finner et eller annet som får vekta nedover.

Skrevet

Det var jeg også fascinert over. Du fikk til å skrive slankekur i ett ord, men ikke slanketips:)

Slanke tips er tips som er slanke;)

Skrevet

Da vi er kommet forbi hvordan det staves, så kanskje noen har seriøse tips å komme med?? Fra en til en annen..

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha slanketips. Jeg har begynt å drikke grønn te og prøver å trene to ganger i uken. Merker den grønne teen setter fart på systemet hvertfall :P

Skrevet

Selv gikk jeg på Grete Roede når jeg ville gå ned noen kilo. Jeg tok 1 kurs + 1 minikurs og gikk totalt ned 10 kilo. Ca 1 kilo i uka.

Du spiser vanlig mat, og jeg holdt meg til ca 1600 kcal pr dag. I tillegg til trening da selvfølgelig. ALT handler om å spise regelmessig, sunt og i riktig mengde. :)

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kilo på denne måten:

Spiste hver tredje time, men ikke så mye hver gang.

Godteri bare fredag og lørdag kveld og i mindre mengder (en liten stratos isteden for en stor, liten potetgullpose istedenfor stor osv, er det tomt så er det tomt og behovet er faktisk dekket).

Gå tur hver dag.

Trene to ganger i uken.

En vanlig dagsmeny:

08.00 Drikkeyoghurt med müsli.

11.00 Tre knekkebrød eller to brødskiver med vanlig pålegg

14.00 To-tre frukt i biter (banan, eple, appelsin, kiwi, pære e.l.)

17.00 Vanlig norsk middag, EN posjon.

20.00 To knekkebrød.

Er jeg veldig fysen på noe godt om kvelden finner jeg noen bær i frysa, f.eks bringebær (du finner de i frysedisken på super'n), tiner de i microen og har vaniljeyoghurt på.

Drikker bare vann bortsett fra til middag, da unner jeg meg to glass saft.

Skrevet

Mitt store problem er at jeg ikke får spist noe særlig regelmessig, 4-5 ganger om dagen. Det blir kun 2 ganger, 3 ganger da er jeg veldig heldig. Jeg har liksom ikke tid til å spise oftere.

Har noen noe godt tips hvordan jeg får forandret på det??

Skrevet

Ta deg tid!

Kroppen trenger næring mer enn 2-3 ganger i døgnet..

Om det er jobb e.l. som gjør at du ikke får spist så skjønner jeg noe av problemet, sliter med det samme selv. Men man trenger faktisk ikke pause for å fylle på litt.. Snu ryggen til et stille minutt og ta noen biter av noe næringsfyllt, f.eks en måltidserstatter.

Skrevet

Får du ikke spist ofte bør du gå på lavkarbo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...