gummitarzan Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 har ved 2 anledninger opplevd om morningen når jeg ligger på ryggen,noe hardt som buler ut å rører på seg så blir det borte..typen kjenner det også. er dette bebisen som viser seg for oss allereder?eller er det luft i tarmene eller noe?lol noen andre som har opplevd dette?jeg er 2 gangs men dette opplevde jeg ikke sist,,
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Hehe, jeg opplever dette også stadig vekk, men jeg ligger somregel på siden hele natten, og når jeg snur meg rundt på ryggen på morningen, så kjenner jeg ho ligger langt uti siden på meg, og når jeg dytter litt i henne så gjør hun noen bevegelser inni der, og "forsvinner" inn i magen igjen :-) ganske kult igrunn :-) jeg og er 2.gangs fødende forresten
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 dette virket kjent gitt.. fått høre det kan være kynnere jeg.. jeg har ikke peil er 1.gangs....
Linchen Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Det er ungen - i alle fall hvis det er det samme som jeg kjenner.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 de sier man kjenner lettere spark når man har født før , og tidligere :-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Har også opplevd dette:) Rører ikke serlig på seg, da. Men når jeg har dyttet og kjent litt så blir de tborte. Tror det er babis, oh at h*n sover og ikke vil vekkes:) Bare snur seg rundt og sover videre, liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå