Gå til innhold

Hvor mange gjester til middagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med gjestelisten til bryllupet! Sambo har svært stor familie,med særdeles mange søskenbarn.. Hva er "vanlig" og invitere til middagen?? Vet det er vanskelig å gi et eksakt svar,da dette varierer fra familie til familie..

Jeg vil gjerne invitere mine søskenbarn,da jeg har mer med de og gjøre. Men samtidig,er det vanligest å bare invitere de til kaffi?

Har en onkel som er tilreisende med barn som er for små til å ikke bli invitert sammen med mor og far, hvordan skal jeg gjøre det? Alle barnevakter de kjenner her er jo opptatt under middagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vi inviterer blir invitert for hele selskapet. Har utelatt noen søskenbarn som er litt for små og som vi ikke har noen kontakt med. Siden det blir servert alkohol i bryllupet så er det kun noen få personer under 18år som blir invitert og det er mine yngre søsken og de tre vi er tante og onkel til. De vil få sitt eget lille rom som de kan oppholde seg og for de aller minste skal vi leie inn en barnevakt som kan passe på. Det står ca 70stk på gjestelista.

Hva man ønsker å gjøre selv må være opp til hver enkelt og hvis man er redd for å gjøre noen fornærma så er det synd. Det er alltids noen man ikke kan unngå, selv om man kanskje vil og andre som man kan velge bort. Søskenbarn som man ikke har kontakt med er helt unaturlig for meg å invitere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...