Gå til innhold

stikkinger nedover i skjeden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som får veldige stikkinger eller press nedover mot skjeden eller blæra? Det føles som ungen klemmer rundt blæra og jeg må stoppe opp å bøye meg fremover eller legge meg nedpå hver gang det skjer. Min mann tror jeg føder hvert femte minutt på grunn av det. Har ikke kjent en eneste kynner siden jeg ble gravid og har 2 uker igjen til termin, men disse stikkingene er helt ekstreme. flere som har det???

Hva ER det fornoe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare ungen som ligger og presser på nerver nede mot skjeden? Varer ikke lenge når det skjer, kun noen sek.

Skrevet

hei du.. det har vært tatt opp flere ganger på dette forumet så tror det er ganske vanlig.. jeg har hatt dette MYE, men det har avtatt endel etter at hodet festet seg... jeg er i uke 38

uff skikkelig skikkelig ubehagelig!

Skrevet

Har lest om dette selv, har hatt endel av dette og det ser ut til å være at babyen "skrur" seg nedover i skjeden. Er fryktelig ubehagelig og vondt til tider. Men vi får trøste oss med at det er fordi det nærmer seg!!!

Lykke til!

Skrevet

Har lest om dette selv, har hatt endel av dette og det ser ut til å være at babyen "skrur" seg nedover i skjeden. Er fryktelig ubehagelig og vondt til tider. Men vi får trøste oss med at det er fordi det nærmer seg!!!

Lykke til!

Skrevet

jeg har også mye av dette, hatt det siden jeg var rundt 15 uker på vei, tror det må være noen nerver som blir klemt på eller noe. jeg er 30 uker på vei nå og det blir egentlig bare verre og hyppigere, men varer bare et sekund av gangen

Skrevet

Stikk kan også være modning, men det burde jo ikke være så ille at du må legge deg ned da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...