Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 ...om mor og far skal dele på kjøringen av barna i helgene? Her går det bare en vei serru... Hun nekter så jeg har kjørt nå i 4år og er temmelig lei.
sånn ca Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 ehhh.. mener da det:) Vi deler etterhvert som vi har tid og mulighet, jeg må innrømme at jeg har ikke tenkt så mye på hvem som kjører mest på barna^^
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Kompiser har ikke det problemet. De gjør som dere, og det høres helt flott ut. Vi har en halv times kjøring en vei. Hun mener at jeg må kjøre siden jeg valgte å flytte så "langt". Men det var jo pga at jeg fikk ikke jobb noe annet sted. Henter gutten på torsdag, kjører han tilbake dit på skolen fredag, henter han, og så tilbake igjen for å levere til mor på søndag. Puhhh...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 mener å ha hørt at kjøringen skal deles på... hvertfall kostnadene rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå