Gå til innhold

Har dere ofte barnefri?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke det.

Mamma tok ungene fra fredags ettermiddag til lørdags formiddag, men jeg tror det må være måneder siden sist.

Hender hun tar ungene en ettermiddag innimellom, men det sjer gjerne når jeg har ettermiddagsjobb.

Joda, det hender av og til at ungene spør om de kan dra til "bestemor" når jeg er hjemme og, og hun tar de.

Ellers har vi ingen andre som kan ta ungene innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten aldri. Var "fri" i går kveld og i natt. Var deilig å være på date med mannen igjen :D

Skrevet

Har ingen som kan passe barna.... men de er hos faren sin 3 netter hver andre mnd.... :))

Skrevet

Hender søsken sitter barnevakt, men da er det som regel fordi vi skal etter eller annet spesielt. Overnatting er kanskje en gang annenhver måned.

Ungene var på overnatting rett før helgen, men det var fordi vi voksne lå strøkne med omgangssyke... Uansett godt å få hjelp da.

Skrevet

Huff, akkurat der er vi ganske bortskjemte siden vi har hushjelp som bor i huset som ogsaa hjelper til med ungene i det daglige og som tar de hvis vi skal ut paa noe .

Skrevet

Nå bor vi 40 mil unna mine foreldre, og familie. Og 15 mil unna mannen sin familien. Broren til min kjære bor rett i nærheten her vi bor, men han har 4 barn selv - og nok å henge fingrene i.

Men svigers tar en gang i halvåret kanskje å henter sønnen,har han da en helg.

Mine foreldre har sønnen iallefall en gang i kvartalet, og da ca en uke av gangen. Han stor koser seg, og kunne nok tenkt seg å vært mye mye lengre.. :o)

Har nå blitt kjent med noen jenter på 16-17 år som er kjempe flinke med barn,så når frøkna her blir litt større så skal dem få være litt barnevakt, slik at vi kan ta oss en tur på kino osv.

Skrevet

Jevnlig er de på vift, disse barna våre. Enten får de invitasjon fra farmor og farfar, onkler og tanter, venner av familien eller egne venner. Og vi har stadig vekk en eller flere ekstra på overnatting. :)))

Skrevet

Nei vi har sjelden barnefri, sliter jo til å med å få barnevakt de helgene vi jobber begge to. Mamma jobber jo helger selv, å pappa bor 66 mil unna og besteforeldrene har jo 7 barnebarn til utenom mine så de deler på det så godt de kan de helgene hvor man må ha barnevakt... Tantene og onklene har jo små barn selv og har nok å gjøre...

Skrevet

Siden den yngste er bare 1 år har vi sjelden fri.Den yngste har ikke sovet borte noe sted enda. Har vel vært ett par anledninger i dette året at vi har vært ute på noe sammen og har hatt b.vakt for kvelden.. Når hun nå blir ett halt år eldre skal vi begynne å betale barnevakter for å komme oss ut litt sammen.

Skrevet

Vi hadde barnefri for et år siden. Da gikk vi ut og spiste og bowla.

Skrevet

Barna er hos bf annen hver helg, da har jeg fri til å gjøre som jeg vil i 48 timer =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...