Gå til innhold

GODE NYHETER! Barselbesøk på AHUS :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!

Har gode nyheter!!!

Har en venninne som akkurat har født på Ahus og hun kunne fortelle at søsken har fri adgang på ahus!!! JIPPI!!!! Fantastiske nyheter!! :):):):):)

Man kan også få besøk, men ikke på rommet! Herlig assa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo bra ut! :)

For jeg har først hørt at de ikke fikk pga SI, så ble det endret på nettsiden deres til at søsken kunne få komme, og så var det ei her som hadde snakket med føden for ei uke siden og fått beskjed om at de ikke fikk komme på besøk.

Hvordan syntes venninnen din det var på Ahus ellers (føden, barsel)? Fødte på gamle Ahus, og er spent på nye Ahus.

Skrevet

Hurra hurra! Har sagt til den vordende storesøster her at hun skal få være med og hente babyen, men ikke mer enn det. Så utrolig bra at hun mest sansynlig kan besøke oss på barsel!

Jeg er også veldig spennt på hvordan det skal bli å føde på nye ahus.... Aner egentlig ikke hvordan jeg skal komme meg til føden... Tror nok at jeg går inn akuttmottaket...hehe. Blir vel alltids ei råd tenker jeg.

Skrevet

Jupp og det var meg som snakket med fldeavd for en ukes tid siden og fikk den beskjeden!! Skrev det til deg :-) Nå er jeg hoppende glad for at storesøster får komme på sykehuset :-)

Skrevet

Det var gode nyheter for oss, med to spente på 4 og 7 år som venter en liten bror om tre uker:-)

Skrevet

Venter om 3 uker jeg og, og har ei fra før av som er veldig spent:) Skal føde på ahus og var der på omvisning i forrige uke. Møt på akuttmotakket, så blir du guidet videre derfra. Ikke gå inn hovedinng. da må du gå hele glassgata ned og så opp i heisen.

Morsomt at det er mulig med besøk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...