Gå til innhold

"gravid" klær og "mamma" klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt mye av det? og er det noe dere føler dere ikke kunne vært foruten?

Jeg hadde 1 snekkerbukse, var ikke en gravid snekkerbukse egentlig, men er bare når jeg har vært gravid jeg har brukt den. Hadde vel egentlig 2 til som jeg fikk etter tanta mi, men de trivdes jeg ikke i, og har derfor ikke brukt de.

Hadde vel alltids klart meg uten den buksa, men den var fin å ha når jeg ikke kom inn i så mange andre bukser, særlig med førstemann, da brukte jeg vel omtrent bare den.

Så hadde jeg et par amme bh er. De vil jeg vel si at jeg ikke hadde klart meg uten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammebher er uunværlige ja, ammetopper derimot. Jeg kjøpte flere og tenkte at DET var smart å ha. Brukte det tre dager før jeg fannt ut at vanlige topper også funker helt fin :)

Skrevet

Hatt litt gravidklaer med de 2 foerste. KOm ikke oppi klaerne mine paa noen maater da...

Yngste som er foedt her nede tor jeg ikke jeg hadde noe for i mellom tunikamoten og sommerklaer saa gikk det kjempe greit.

Mammaklaer saa er det kun ammeBH som er blitt brukt, har ikke hatt behov for noe annet.

Skrevet

Jeg hadde et greit utvalg av gravidklær som jeg brukte under svangerskapet. I tillegg hadde jeg, som nevnt, tunikamoten å boltre meg i. Synes det var kjempeflott å vise seg frem i klær med bra snitt, for jeg var veldig stolt av magen min. Helst hadde jeg vel gått naken hele tiden ;))))) Jeg følte meg veldig sexy som gravid!

--ser på bilder fra den tiden at jeg vel i grunnen ikke var sååå innmari sexy ;))) men jeg følte meg i det minste bra!

Skrevet

Amme bhene var helt topp, hadde ikke klart meg uten dem. Når jeg gikk gravid hadde jeg vel 3 stk gravidbukser som jeg var veldig fornøyd med, utenom det brukte jeg vanlige klær egentlig.

Skrevet

Ja jeg måtte kjøpe meg en del nye klær da jeg var gravid. Lånte også fra venninner. Magen vokste og ble udimensjonelt stor og jeg var liten og tynn så hadde ikke sjans fra 2 mnd på vei å få meg de pinstramme dongry buksene jeg var vant til å gå med.. Og det var deilig og gå med mamma klær. Jeg storkoste meg med magen min, og følte meg utrolig flott!! Som MetaMORfose så ser jeg også tilbake på bilder nå og tenker at det er bra man har troa på seg selv hehe:)))

Men jeg liker å se gravide mager (ikke nakne), men under stramme klær, det er så kos!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...