tregosten Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Lurer på om det er sånn at når far og mor går fra hverandre, så skal de dele på kjøringen, til og fra, i helgene. Eller er det bare jeg som har misforstått?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 De skal vel dele på kostanden, men at det er samværsforelder som skal ta den praktiske jobben med det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Skal vel dele jobben ja hvis det er avstander. Ellers blir det veldig mye bilkjøring på samværsperson. Og det er jo ikke alltid det er h*n som har flyttet bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå