Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Snuppa begynner i barnehage snart, og vi må ut på shopping for å handle inn litt. Ser at Barnas Hus har pakketilbud på regntøy m/fleece-sett til 499. Har sjekket Foreldre & Barn sin test av regntøy, men Reflex var ikke med engang. Noen som har dette regntøyet? Er det godt nok, eller skal vi satse på å kjøpe på Kappahl eller Lindex (testens vinnere)? Vi synes det virker praktisk at det følger med et fleece-sett vi kan ha under regntøyet når det er litt kaldt ute. Men såklart, det er jo fullt mulig å bare bruke ull-dress under
Alba44 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg liker absolutt best Reflex. Så mykt på innsiden, og sitter godt.
rudolfine Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Er kjempefornøyd med Reflex regntøy, brukt gjennom mange år i mange utgaver. Løp og kjøp!
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Har brukt Reflex- regntøy i tre sesonger og er kjempefornøyd.
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk for kjappe svar! Gøy å se at folk er fornøyde med det, da går vi for det imorgen! Forresten: Hva synes dere om Reflex park-dresser da? De har tilbud på disse også, til 499
rudolfine Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Er nesten enda mer fornøyd med Reflex-dresser, i ulike varianter. Har faktisk sikra meg en dress til snuppa til neste høst, til halv pris Til 499 hadde jeg ikke tvilt!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 kjempe fornøyd med reflex regntøyet, da jeg kjøpte dress for 3 år siden, var jeg ikke fornøyd. men de har nyere modeller nå :-) så kan ikke utale meg om de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå