Gå til innhold

Noen som har erfaring med maxi-cosi fotpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å bruke sportsdelen på vogna nå, men får ikke til å bruke voksipose pga at den ikke har hull til selen... Tenkte å kjøpe denne fotposen, men på barnas hus sine sider har den fått bare to negative kommentarer. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen med smarte tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er superbra! Anbefales varmt! Den er ikke supervarm, men vi brukte den kun i bilstolen, i bilen + inn og ut av bilen. I vogn om vinteren er den neppe varm nok, så det spørs hvordan du vil bruke den. Jeg tror alle som så vår pose kommenterte hvor praktisk den er! Knallfin er den også, matchende med bilstolen. :)

På en voksipose kan du forresten klippe hull til selene.

Skrevet

Jeg skal ha den i sportsvogna, så da blir det sikkert for kaldt. Det er mulig å klippe hull til de to selene oppe ved skuldrene, men ikke den mellom beina... da er det jo ingen vits. Kanskje jeg får til å lage et ekstra hull. Får vel bare prøve meg frem ser det ut til.

Skrevet

Hei, om du ikke vil klippe hull i posen vil jeg annbefale deg EasyGrow dunpose. Denne har hull til belter så du kan bruke den i bilstol eller vogn. Det følger også med et forlengerstykke så den vokser med barnet.

Jeg så også på maxi cos sin men ble frarådet denne da den ikke er varm nok. EasyGrow er fylt med dun så den er kjempevarm. Har denne til min sønn i lavende, er en nydelig blåfarge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...