Gå til innhold

Noen som bruker eller har brukt Alli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her inne og ikke på slankedebatten, siden vi kan være anonym.

Har du brult Alli eller bruker du det nå?

Hvor mye overvektig var du når du startet og hvor mye gikk du ned?

Fikk du noen ubehagelige bivirkninger?

Har selv akkurat startet, som en starthjelp på vektreduksjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nett startet opp selv, på 5 dager har jeg gått ned 3 kg, men jeg drikker grønn te i tillegg. Har fortsatt igjen ca 15 kg for å nå mitt ønske, enn så lenge er det 7 kg igjen av målet mitt før sommeren.

Har ikke hatt noen bivirkninger til nå.

Skrevet

Er selv veldig glad i grønn te, hvilken type te drikker du (merke) og er det med tilleggsmak?

Hi

Skrevet

Blir man sjekket før man kjøper Alli?

Jeg har ca 10 kg for mye. Hadde vært kjekt å prøvd..

Skrevet

Du skal ha en bmi over 28 før du får kjøpt det, men leser på div forum at det er ganske lett å få kjøpt det.

Jeg ble ikke sjekket, men det trengte de nok ikke, et blikk på meg og det sees at jeg ikke er tynn.

Skrevet

Hvilken bmi har jeg hvis jeg er 161 og 70 kg??

Skrevet

Jeg kjøpte grønn te på kiwi, kosta ca 100,-

Jeg fikk ikke selv kjøpt Alli, så det varierer nok noe på hvor strengt det er.

Skrevet

Grønn te til 100 kr?? Er det ikke abre vanlig lipton med lime?

Skrevet

Du kan jo bare si du skal handle for noen på apoteket om du ikke får kjøpt... Det er sånnt skjema på alli pk og der står høyde og vekt så du kan selv se om du "passer" inn .

Skrevet

Hvis jeg har 27 i bmi, da kan vel alli passe for meg da?? Tror dere jeg kommer til å gå ned noe?

Skrevet

Kommer jo ant på hva du gjør da.

Mindre fett og mer mosjon i følge alli boka.

Skrevet

Jeg har begynt å trene to dager i uken og kun snop i helgene. Hvis jeg da tar alli i tillegg vil det kanskje gå an?

Hva koster en slik pakke?

Skrevet

Jeg har ikke bmi på 28 men fikk kjøpe uten problemer. Hadde på stor ytterjakke da jeg kjøpte, er jo vinter og kaldt. ;)

Til deg som har gått ned 3kg allerede, følger du kostholdsplanen?

Jeg skal begynne i morgen, er kjempe spent. Har lyst å gå ned 10-15kg.

Skrevet

Bare som en liten advarsel;hvis man starter på alli og ikke har helt kontroll på¨kostholdet vil man blir dårlig i magen. Det hindrer fett i å bli tatt opp, fettet sklir igjennom og kommer ut igjen. Er det for mye fett kan det bli nødvendlig å løpe på do, og krise hvis du ikke er i nærheten ac en do. Er visstnok veldig vanskelig å holde på det når det er veldig fettholdig. Men klart, det skal ikke mange slike opplevelser til før man lærer hvor mye man kan få i seg uten problemer:)

Skrevet

Spennende da.. Jeg spiser egentlig ikke så masse fett .Jeg liker best søt mat :P Men 499 kr er ganske dyrt, så håper virkelig det hjelper litt

Skrevet

Hva for en te har du da kjøpt på kiwi?? 100,- var nå veldig mye for te, og så på kiwi. Merke?

Skrevet

For å være ærlig har jeg ikke lest disse bøkene som fulgte med. Men jeg spiser stort sett 2-3 ryvita med agurk og noen ganger ost til frokost/lunsj/kvelds.

Middag spiser jeg som normalt, masse grønnsaker.

I går skeiet jeg skikkelig ut med en diger sjokoladeplate, brus, potetgull og dip.

Tablettene funker ikke om du ikke spiser fett, så om du spiser ett fettfritt måltid kan du spare tabletten din.

Ang den teen fra kiwi, det er en såkalt slankete. Her stod den foran kassa.

Skrevet

Er det noen flere som har brukt dette eller bruker det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...