lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 og synes det høres spennende ut. Leser i den sammenheng også kommenterer fra flere som sier at det er umulig, og det er ekkelt ol. Jeg synes egentlig det høres kjempespennende ut, og skulle gjerne opplevd det selv. Har god tro på at det er fullt mulig. Hva er deres meninger om det? uavhengig av om dere har opplevd det selv eller ikke.
blond Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 En positiv overraskelse i alt det vonde under fødselen er vel ikke å forakte?
yasmina Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Med 3 KS saa er det egentlig ikke noe jeg har noen formening om, har heller ikke noen skikkelig formening om hvordan det er aa foede og da er det vanskelig aa se for seg en orgasme oppi det hele. Men umulig tror jeg ikke det er....
metaMORfose Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte mye på det i forkant av fødselen, men under fødselen ble jeg så fokusert på å få henne ut at det gikk litt i glemmeboken. ) Men følelsen av å ha født var omtrent like bra som en orgasme:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå