Gå til innhold

kan sykdom utsette fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et litt dumt spm, men er virkelig ikke i form for tiden. vondt i kroppen, nakke og hode, skikkelig snufsen rett og slett... alt utenom feber, og selv om jeg er veeldig fødeklar, vet jeg ikke om kroppen orker det nå...

Tror dere at fødselen blir naturlig utsatt fordi kroppen sier fra at den ikke er i form??? og heller venter til jeg er frisk og rask. Har termin i mårra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt flere teorier om det. At kroppen styrer det.

Men det er jo ganske vanskelig å bevise da. Vet jo ikke om fødselen hadde ventet over de dagene eller ikke i utg.punktet.

Har enda til gode å høre om noen som var influsyke for så å føde?

Du får slappe av som best du kan :)

Skrevet

Jeg har hørt det motsatte, at sykdom heller kan sette i gang fødsel. Som f.eks UVI og omgangssyke kan gjøre at en føder før termin.

Skrevet

Kan huske å ha lest at kroppen "utsetter" fødsel dersom man ikke er fysisk klar pga nettopp sykdom etc. har selv vært veldig forkjøla og tenkt at kommer ungen nå så orker jeg ingenting, har to uker igjen da.. lykke til med fødsel. Noen har sikkert født med infuensa også. Går helt sikkert bra!

Skrevet

takk for det :-) ja, det går helt sikkert bra :-) blanda følelser.. vil føde nåå, men vil og bli frisk først :-)

Skrevet

Hei.

Min jordmor fortalte meg sist at hun ofte så dette:

Omgangssyke og annet magetrøbbel fremskynder fødsel, mens luftveisplager ol utsetter fødsel..

Lykke til uansett, ikke gøy å føde om en ikke er i form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...