Gå til innhold

Hjelp, har ikke kontroll på vekten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går bare oppover i vekt. Har de siste 5 årene vært opptatt av å ha et sunt kosthold. Og så fort det sklir litt ut legger jeg på meg. Jeg er 166 lang og veier nå 70 kg. Det er 10 kg for mye syns jeg. Er bare i uke 6, men har hatt en del symptomer som tretthet og kvalme. Dette har gjort at jeg har spist det jeg har hatt lyst på og det har ikke vært så regelmessig og bevisst som jeg bruker på å være. I november veide jeg 67 kg, så vekten har bare gått oppover. Noen som har gode råd og gi meg. Pga symptomene har det også vært lite trening og jeg har sovet mye og sett mye på tv. Uff, jeg blir så dårlig av det. Føler meg stygg og ingen klær passer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å fokuser på hvor snill og flink du er som er sunn når du venter barn. Spis masse frukt og grønnsaker, og drikk masse vann! Prøv å begrens mengdene du spiser av de tingene du har lyst på. Spis litt frokost, og et par knekkebrød til kvelds. Enkle råd som jeg selv prøver å følge for å slippe ekstra kilo, men det er ikke alltid så lett... Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding. :)

Jeg håper at uka som kommer blir bedre enn forrige, slik at jeg både kan spise regelmessig og sunt, samt trimme litt. :)

Prøver å tenke positivt.

 

Tusen takk. Lykke til du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gått opp fra 67 til 70 har du en helt normal vektøkning for noen i uke 6.

 

Spis sunt og lett - men slank deg for all del ikke! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg det ja. Hm... syns bare det gikk litt fort oppover. Hehe. :)

Takk, det var litt godt å høre da. :)

 

Skal skjerpe meg og være litt strengere med meg selv i ukene som kommer. Altså med tanke på å spise sunt og lett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...