Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Sinnsykt flink! Blir helt imponert jeg, håper hun følger drømmen og ender opp i moteindustrien, der fortjener hun virkelig å være! Knallpen jente med utrolig bra stil!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Ok, Ulrikke. Det var dagens selvskryt
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Herregud, er alt feil for dere damer eller?? Fordi at INGEN i hele verden kan skryte av Ulrikke Lund enn henne selv? Jeg aner ikke hvem dama er, men ro dere nå ned!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Syns hun virker som ei søt jente jeg Ble også fascinert av Voe, etter å ha tittet gjennom noen blogger. Så pene jenter, med beina godt planta på jorda Jentene sine det!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Måtte sjekke bloggen hennes. Søt jente, men hun har samme positur på stort sett alle bildene og det er bare kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Hehe...snakk om å være kritisk "men hun har samme positur på stort sett alle bildene og det er bare kjedelig." Skulle tro det var Tyra som satt bak benken og skulle avgi dom..Smalt SMALT nåløye å komme igjennom for å bli en "godkjent" ok blogger her inne;) Dere jenter altså..dere er bare morsomme.
Bunnies by night Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Ja, det er meget sannsynlig at Ulrikke Lund gidder å gå inn på DIB/BIM for å skryte av bloggen sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå