Gå til innhold

Hvordan er mennene deres dagen derpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her krangler vi så busta fyker hver gang han har vært ute. Han er en jævla slapping, gidder ikke svare meg engang, å enda mindre å gjøre no med familien...

å da er det JEG som ødelegger dagen fordi JEG er sur, herregud! mannen klarer faen ikke å legge 3 åringen på en ordentlig måte engang. La han med våt genser å når jeg sa han måtte skifte til tørr endte det med at han la han uten genser (han må gå gjennom en iskald gang om morgenen).

SÅ SINT NÅ!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her klarer heller ikke mannen å ta seg særlig sammen når han er fyllesjuk. Sover lenge, ser tv hele dagen mens jeg flyr rundt som et piska skinn.......nå skal det sies at han egentlig er en kjernekar....

Skrevet

Kanskje dere underbevisst er sure fordi de gikk ut (alene??) eller forde dere forventer at de skal bli sånn? Dette plukker gutta opp å gidder ikke prøve heller,for de vet at det ikke er bra nok uannsett.

Min samboer er slik som blir veldig syk,han kaster alltid opp om mårningen. Så han drikker kanskje 3 ganger i året eller noen sånt :P

Jeg lar han stort sett være i fred de dagene han er sånn, siden det er ekstremt sjelden, å siden han blir ordentlig syk.

Jeg tar det med i beregningen når han planlegger å gå ut en tur,at jeg blir alene både lørdagskveld å søndagen, iallefall alene om ansvaret,selv om han er tilstedet ;)

Skrevet

Hvor finner man damer som dere? Jeg var ute i går og det var jeg som sto opp med ungene. Jeg er i veien uansett hva jeg gjør, sånn går hele dagen.

Hilsen mannen det er snakk om i utgangspunktet

Skrevet

HI, blir du fyllesyk selv?

Jeg hadde ikke særlig forståelse for fyllesyke før etter første barn ble født, å jeg ble syk selv. Kan ikke drikke 2 øl en gang uten å bli syk.

Så ja,stort sett lar jeg det være, men av og til er det nå gøy så lenge det varer :P

Når man leser om alle her inne som ikke får tak i mannen før langt ut på søndagen, eller de som kommer hjem med damer, eller som har innboksen full av "hemmelige" sms fra andre i mange dager etter helga... Vel, jeg synes vi kan tåle at mennene er fyllesyke en gang i blant, for det er faktisk ikke noe særlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...