Pirkeanonym Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Ting er så annerledes nå andre gangen, sist gang visste jeg alt om fødselstilbudet i byen her, nå er jeg 32 uker på vei og aner ikke noen ting. Er det noen som kan hjelpe meg? Er fødeloftet lagt ned? Hvordan er det med barselhotellet kontra barselavdelingen? Er det stor pågang på hotellet, slik at de fleste må være på barsel? Husker at det var slik i 2008, mens da jeg fødte i 2007 så var det mer plass på hotellet. Skal ikke til JM før i Februar, så det hadde vært greit om noen her visste..:-)
annabe36 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Fødeloftet holder stand tror jeg, skal selv føde 'nede' pga risiko men forstod det slik på jm at de fleste skal føde på loftet. Var der i desember. Hun forespeilte meg også hotell som det vanligste alternativet, håper det stemmer! Sa ingenting om trengsel der.
Sniff77 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 http://www.sus.no/templates/page____36199.aspx Denne er oppdatert i oktober 2009, så det bør være gjeldenede nå.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Fødeloftet er fremdeles der, og nå anbefaler de alle friske gravide med vanlige svangerskap til å føde der oppe. Jeg hadde tenkt å føde mitt 3.barn der. Men da riene satte inn, merket at jeg ville ha epidural denne gangen også. Derfor ringte jeg føden og sa jeg kom dit. Jeg var på barselhotellet denne gangen. (Jeg var der fra 11.1 til 14.1) og da tror jeg ikke det var fullt. Jeg tror det kan være fullt der av og til. Vet at det var fullt i sommer, men tror det kommer flere babyer om sommerene enn om vinterene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå