Makko med to små gutter Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hadde 6 stk "sykt barn dager" i desember. Nå spyr lillegutt, og har feber. Blir kvalm bare av tanken på å måtte melde fra på jobb igjen at jeg ikke kommer. Mannen tar heldigvis morradagen, så vi får håpe at han kvikner til! Hvordan er det med dere andre? Har dere dårlig samvittighet ovenfor jobben?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har vært borte fra jobb 2 dager ifb sykt barn, da var minsten innlagt på sykehus. Utover det prøver vi å få sambo til å ta det, rett og slett fordi jeg ikke "tør" å være borte. Om jeg er borte blir det dobbelt så mye på de andre, og alt blir kaos. Sambo sin jobb krever han ikke på samme måte. Det han ikke får gjort på jobb den ene dagen tar han den andre. Hadde det ikke gått ville jeg nok blitt like kvalm som deg...
erteposen + 4 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Jepp!! Ofte, men heldigvis kan vi begge jobbe hjemme og/eller gå på jobben på ettermiddagen.
Kamomille Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Er ungene syke så er ungene syke. En må jo da være hjemme. Vi prøver å fordele de slik at det belaster våre jobber sånn omtrent likt - litt avhenig av hvordan dagene vår er. Har mannen et viktig møte så er jeg hjemme og omvendt. Hvis du var borte 6 dager i desember så kanskje mannen kan ta 2 nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå