Gå til innhold

noen andre som syns det er


Anbefalte innlegg

Skrevet

irriterende med hysteriske bestemødre som får helt panikk om ungen på 9-10 mnd putter en liten bollebit i munnen for så å gjerne gi fra seg et lite host.

 

vel hadde det vært en peanøtt eller popcorn så greit nok det er farlig, men da er det jo bedre å faktisk gjøre noe for å få det opp å ikke bare HYLE ut "H*N HAR NOE I HALSEN" HJELP H*N DA?!

 

mulig jeg er litt rolig av meg.

Men når man i løpet av et besøk hører den strofa 20 ganger så blir man litt lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er svigermor enda, og guttungen er 2 år og 4 mnd.... hehehe!

 

Jeg er rolig og sindig selv, og tar ikke av om det kommer hverken det ene eller det andre (av ufarlige ting) i munnen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...