Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 irriterende med hysteriske bestemødre som får helt panikk om ungen på 9-10 mnd putter en liten bollebit i munnen for så å gjerne gi fra seg et lite host. vel hadde det vært en peanøtt eller popcorn så greit nok det er farlig, men da er det jo bedre å faktisk gjøre noe for å få det opp å ikke bare HYLE ut "H*N HAR NOE I HALSEN" HJELP H*N DA?! mulig jeg er litt rolig av meg. Men når man i løpet av et besøk hører den strofa 20 ganger så blir man litt lei.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Sånn er svigermor enda, og guttungen er 2 år og 4 mnd.... hehehe! Jeg er rolig og sindig selv, og tar ikke av om det kommer hverken det ene eller det andre (av ufarlige ting) i munnen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå