Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har en 1 1/2 åring som gjerne får noen "raptus" rett før leggetid. Helt vill og gal, hopper og maser seg opp (= tegn på at han er moden for senga....) Men akkurat i kveld hoppet han ned på magen min. Traff skikkelig også, og jeg kjente jenta i magen reagerte med en gang. Føltes som om hun snudde seg, og magen ble helt steinhard. Deretter ble det heeeeelt stille. Ikke no moro. Jeg som har kjent spark i hele kveld ble naturlig nok litt bekymret. Men etter 20 min og 3 glass iskaldt vann kom en liten bevegelse, gudskjelov. Vet at det skal vanvittig mye til for å skade den lille (har vært igjennom et vendingsforsøk pga seteleie med nr 1, så jeg vet at de tåler litt), men ble likevel litt bekymret en stund nå. Kaldt vann er virkelig tingen! Det fungerte for å få fart på junior da han lå i magen også. Nå kjenner jeg henne hikke i vei, så da slapp jeg med skrekken. Tror mannen min skal få ta seg av de værste raptus-overfallene i kveldene som kommer ;-)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Off,skjønner du ble litt nervøs nå:S Her om dagen klarte jeg og slå magen ganske hardt inni et sofabein for holdt på og flytte dattern min på nytt rom.. Da kjente jeg jeg fikk temmelig panikk:O Men en blir fort lettet når enn kjenner bevegelser inni der:) Godt di sparker og står i så vi vet di lever og har det bra,enn at di skulle ligget stille i ni mnd:S
helene3 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Hei du... Huff, det hørtes ekkelt ut.. Ringte du føden eller? Jeg datt nemlig rett på ryggen her om dagen på glatta, da måtte jeg opp på føden for å sjekke at alt var bra... Enda jeg fikk ikke noe vondt i mgaen eller noe, kjente hun hoppet inni der, føltes sånn i alle fall... Men de er jo redd for at morkaka kan løsne, men det gjør visstnok vondt.. :-/ Håper alt er bra med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå