Angelina Jolie Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har kikket litt på bloggen hennes nå, og nå har det jo tatt av totalt. Var litt innom der før for underholdnings skyld. Jenta har jo forandret seg fra å være underholdende til å bli gal?! Hun er da virkelig ikke så pen og flott som hun gjerne vil være. Hun ser helt vanlig ut, med litt for mye sminke og trashy klær. Er jo kommet på grensen til at hun burde beskyttes fra seg selv. Håper virkelig hun er anderleses når hun er sammen med datteren sin.
OsloMor Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 "Hva er det med deg?", er vel et spøsmål jeg heller stiller meg etter dette innlegget.
Angelina Jolie Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Er ikke noe med meg. Synes bare det virker litt blåst at hun skriver slike ting på bloggen sin.
Ugl@ Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 LIker ikke å diskutere personer direkte. Men det er mye som kan få et menneske til å "tippe over", kan være mye negativ oppmerksomhet som har gjort noe med jenta. Å sitte diskutere hennes person her inne er bare stygt gjort rett og slett.
OsloMor Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor leser du bloggen hennes da? Anbefaler deg å bruke tiden på litteratur som gir deg noe positiv i stedet, men noe sier meg at det ikke er det du er ute etter...
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 "høø jeg er ikke så tjukk i hue at jeg får to barn som tjue-åring" - sitat. Jah.
Ugl@ Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg forundrer meg over at folk gidder å bruke så mye energi på slike bortkasta ting som blogger og personer de ikke liker. Livet er kort, engasjer dere i noe annet heller. Og en annen ting er at dette må jo være utmerket reklame hvis Kristine tjener på at folk leser bloggen hennes! Så hvis man virkelig ikke kan fordra henne så er vel det enda en bedre grunn til å oversee henne vel? Og til de som kritiserer utseende til andre, svært lite sans for den slags mobbing.
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Jeg skjønner ikke at noen gidder gå inn på sånne blogger..? Vet vel hva man går til? At det fins mange rare og blåste folk vet jeg da fra før
Full house Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er desverre enig med HI... Var innom bloggen hennes for mange mnd siden, og da var hun en artig dame. Nå, vet jeg ikke helt hva jeg skal si?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå