Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Nå er jeg så og si 18 uker og magen har vokst mye de to siste ukene. Selv når jeg ligger på rygg og om morningen er den stor.....men for en merkelig form da gitt: ikke den fine harde og lille kulen men hele magen står ut. Som om jeg hadde spist ufattelig mye. Vet det er mye tarmer o.l. som presses ut og opp, men hvordan form har du på din mave eller hadde rundt disse tider?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Magen min ser "små-feit" ut, dvs. synes det er mye mageflesk og lite baby ;-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Hehe, sist syntes jeg magen kom innmari tidlig, men nå (15+5) vises det knapt. Jeg og ser bare feit ut, og ingen (som ikke vet) har kommentert den
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Magen min er småfleskete og ikke veldig gravidaktig ) Ser bare ut som om jeg har spist mye godis i det siste... Grr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå