FrkGull Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei, jeg har IKM tirsdag, og jeg har dessverre havnet i "testefella", hehe. Så i morges tok jeg en ClearBluePlus test. Tiden varte og rakk, men absolutt ingen streker kom frem, ikke en gang kontrollstreken. Så etter 10 min slo jeg meg til ro med at den ikke var riktig utført. Et par timer senere så jeg på den igjen, da var det en klar kontroll strek og et halvt plusstegn. Hva skal det bety da? Tok en ny CBPlus test igjen i stad, og heller ikke på denne har kontrollstreken kommet opp. Det har nå gått et kvarter. Er kanskje noe feil med testene?
Millies Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Ja, den testefella er lett å gå i:) Høres ut som det er noe feil på testene. Mener jeg har lest her at det har vært probemer med CB testene en stund nå... Kjøp noen nye og prøv igjen:) Lykke til!
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 om det er mye feil med testene, burde en vell FÅ nye tester. hvertfall når begge i samme pakka er ødelagt. kan jo hvertfall prøve på det
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Da vi var prøvere brukte jeg CB el-tester, og en gang opplevde jeg at det var noe feil med en pakke. Hadde kjøpt dem på nett og tok kontakt med nettbutikken, og måtte sende inn den som var feil på, også fikk jeg ny pakke gratis + en graviditetstest som plaster på såret, hehe.
flise78 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Den halve streken, altså et uklart krysstegn kommer på CB testen etter den har ligget en stund, har desverre hatt mange av dem og blitt lurt litt. Men lykke til på IKM dagen:-)
FrkGull Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg var på apotekt i dag og leverte pakningen, der sa de at det hadde vært noe tull med alle typer CB-teste i det siste, men at de ikke visst hvorfor. Jeg fikk med en ny CB+, tok en test i ettermiddag og den virket som den skule. Eneste "feilen" var at den var negativ, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå