tingeling87 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Vi kjøpte en søskenvogn i går (i butikk), men fikk ikke med noe regntrekk, så jeg lurte på om det er vanlig.. Trodde man i alle fall fikk med et trekk som man bruker på hele vogna, og at man kjøper et ekstra til bag og et ekstra trekk til sittedelen når man har på bagen. Noen som vet?
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg fikk med myggnetting og regntrekk, men regntrekket kan kun brukes når vogna har to sittedeler. Merkelig ikke du fikk det med, hadde ringt butikken og hørt med de om det er en feil. Forresten er det en super vogn:-)
tingeling87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Det var det jeg trodde. Siden vogna og bagen selges separat tenkte jeg at jeg i alle fall skulle få med trekk til vogna når man har to sittedeler. Da skal jeg ringe butikken i dag. Hvor mye koster de andre trekkene man trenger da?
Hyacinth Bucket Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Regntrekket skal følge med, men glemmes lett av de ansatte da det ligger i en egen pakning. De glemte til meg også, men sendte det i posten da jeg ringte og gav beskjed om det :-)
tingeling87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 Da har jeg ringt butikken, og regntrekket lå igjen i butikken:) Da er det bare å hente det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå