Gå til innhold

TO uker med omgangssyke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt da? altså det er min datter på 20mnd som har det, å hun fikk det for to uker siden....synes det er så veldig lenge jeg :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig lenge. Du har vært til legen med det? Jeg ville trodd at det var noe annet nå, kanskje noe hun kan fåmedisiner mot?

God bedring ønskes den stakkars jenta.

Skrevet

nei har ikke det, hun er i god form utenom spyinga. jeg skal ringe legen i morgen da, for det må jo undersøkes :( synes det er så synd på hu som spyr sånn....å så er det nesten alltid på natten?

Skrevet

noen som har opplevd noe sånnt?

Skrevet

Har opplevd dette med sønnen min da han var liten. Tror vi leverte avføringsprøve somvar fin og den 5.dagen stoppet det. Viktig å få i seg væske og bare litt om gangen

Skrevet

5 dager, da hadde jeg ikke reagert, men 14?

Skrevet

Leste nettopp om omgangssyke og små barn, for junior har det siden fredag. Kommer litt an på viruset som utløste det hele, men mer enn 7 dager er ikke vanlig å ha omgangssyke. Så var jeg deg hadde jeg tatt henne med til legen nå ja. De kan jo over tid få litt forstyrrelse i væskebalansen i kroppen (salter o.l.) som ikke er helt bra, selv om de ser ut til å ha det ok forøvrig. Viktig med masse drikke, men det vet du sikkert. God bedring til dere!

Skrevet

takker for svar alle sammen!

Tjukkemagen: ja jeg skal ta hu med til legen i morgen, er ikke kjekt når det blir sånn :( håper det ikke er noe alvorlig, men noe som kan fikses med lett behandling eller noe slikt. vet om masse drikke ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...