Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Er det noen her som har vært i Malta? Vi er en gjeng som vurderer å reise dit til sommeren. Har sett litt på St. Paul's Bay området. Noen som har vært der? Er det fint der? Hvordan er prisene i Malta? Hvordan er det å komme seg rundt i malta?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Malta er fint:) Det er noen år siden jeg var der, og da hadde jeg med barn. Billig buss med godt tilbud i reisetider. De snakker engelsk, siden det og maltesisk er de to offisielle språkene der. Dette gjør kommunikasjonen lettere:) Maten var ikke så mye å skryte av, men grei nok. Prisene er litt lavere enn her, men dyrere enn mange andre "syden"-steder. Flotte strender, og flotte båtutflukter. Men det er et stykke til de fine strendene. Det er her bussen kommer inn:) Og der er en superflott promenade i Valetta og noabobyen(de henger omtrent sammen, slik jeg forsto det). Jeg kunne gjerne reist tilbake dit:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Jeg bodde der i et halvt år.. Likte ikke landet.. er litt lavere priser enn norge. maten er ok, men ikke spesiell. er mye italiensk. var ikke lett å komme i kontakt med lokale. strender? det finnes jo ikke strender der. kanskje 1 eller 2 på hele øya.. mest klipper og steiner. jeg kunne ikke reist tilbake. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå