Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg går på crinone nå for 1ste gang.. Fikk beskjed på sykehuset at jeg måtte fjerne restene oppi inni nedi der, før jeg satt ny dose... Men det er jo så hovent/ oppblåst der nede, kommer jo ikke til!!! (er for trangt bare med pekefingeren) Er dette normalt? Må jo få fjernet denne guffen.. er så VANVITTIG udelikat :-/
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Dette er bare tull, du må ikke fjerne restene. De kommer ut etterhvert. Ta deg en dusj, å spyl med lunket vann.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 fikk nå beskjed om dette på sykehuset... regner med det er en grunn for det? Men uansett er det så "tett"der nede at jeg har problemer med å få vekk noen verdens ting ved bare å spyle... Er et konstant ubehagelig "press" inni der... Får så vidt inn tuben med ny dose.. Ikke fordi det er sårt og tørt, men fordi det er så trangt nå...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har brukt crinone ved 8 av mine forsøk, og det har aldri vært et problem her. Og aldri har jeg fått denne beskjeden på sykehuset heller. Du må evt bare prøve å ta ut med fingrene, eller ta et bad, slik at det kanskje løsner opp..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Hvilket sykehus er dette? Har aldri hørt om noen som har fått denne beskjeden før. Restene kommer ut av seg selv, litt i rykk og napp. Hilsen erfaren IVF'er
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Holder til på Ullevål... Fikk beskjed om at det var fint hvis jeg flernet litt rester før jeg "satt ny dose"... Men siden du er erfaren på dette, så vet du kanskje om det er normalt å hovne opp veldig inni der...? Er virkelig så godt som tett.. Får så vidt inn crinone"tuben"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå