Gå til innhold

Jeg har flyttet inn i blokkleilighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har nabo i samme etasje som meg .et ektepar i 60 åra kanskje.også gikk jeg forbi han gubben i gangen .sa hei å smilte å gubben gadd ikke en gang å åpen kjeften å si hei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt nye naboer siden august, og har prøvd å hilse på de ørten ganger, de svarer aldri...

Men sånn er det i hele gata her, ingen hilser (med unntak av 2 stk familier), og ingen prater med oss. Sikkert oss det er noe med

Skrevet

det kan jo være mange grunner til det.

han hører kanskje dårlig

han ble overrasket over at noen andre, og da yngre er høfflige

kanskje han tenkte på noe helt annet, og ikke var helt med.

han kan være en som er litt redd for fremmende...

så tror ikke du skal tolke han som sur,selv om han ikke hilste, bare forsett med det du,så skal du se de mykner opp :-))

Skrevet

ikke dere det er noe i veien med mye snålinger der ute.jeg gidder i hvertfall ikke å hilse igjen på den sure gammle gubben.ikke noe intresse av å bli kjent med et sånt menneske.

Skrevet

Hehe, vær fornøyd med det:) I blokka der vi bor er det en veldig ensom gammel fyr som løøøøper ut i oppgangen/verandaen hver gang han hører lyder og skal snakke om været og hva NRK sendte på tv i går. Om jeg har sovende baby på armen ROPER han for å få kontakt (eh, et problem for deg om han sover altså...?), om barnet mitt har smokk skal han ta det fra dem, og i det siste har han skullet invitere treåringen med inn og gi ham penger (?!). Det tar alltid en evighet å komme seg unna om man skal gjøre det på en høflig måte. Noen ganger har man hastverk, feks om man skal på legevakta, ,og da gnåler han om det i ukevis. Hehe, litt irriterende. Enklere med usosiale folk da, gitt..:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...