Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Vi har en unge på 1,5 år, og den er prøverør. Vi fikk noen egg på frys, som er brukt opp, ble ikke noe av de. Nå må vi igang med nytt forsøk, men for at vi skal det, så må det sendes brev til klinikken. Jeg har sagt til mannen min at det brevet kan han skrive. Han vil ikke skrive det, mener forholdet ikke er bra nok. På forrige forsøk var det jeg som ordnet opp i alt, til og med betalte alle utgiftene til medisiner o.l. Han viser generelt lite initativ til å bidra med noe som viser at han tenker en fremtid med meg. Dette gjør meg selvsagt svært deprimert, jeg har prøvd å snakke med han om det, men ingenting skjer. I tillegg har vi hatt mange diskusjoner der jeg har etterlyst at han er mer pappa for den ungen vi allerede har... Huff.... Vanskelig å se noe positivt akkurat nå....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Kanskje han ikke vil ha flere barn? Har du spurt han om hva han egentlig vil?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Vi har bestandig vært enige om at vi ville ha 2 barn... Akkurat nå er jeg så langt nede fordi jeg er å usikker, har vansker med å fungere i hverdagen. Og ja, vi har snakket, mange ganger.....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 NEI, dette er ikke noe å satse på, slik som tingenes tilstand er nå. Og dere burde i allefall ikke få flere barn på en stund, når dere (i allefall han) er usikre på forholdet. Jobb heller med å få det på plass igjen, og så går det an å få flere barn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå