anjaslilje Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har et barn på 8 mnd. Men etter fødselen har jeg i perioder begynt å blø ved avføring,samt at jeg har fått en blemme ved endetarmsåpningen som ikke vil gro. det blør tidvis fra denne blemmen også. Vet noen hva dette kan være? Jeg begynner å bli redd det i verste fall er kreft?? Har jo lest om at sår som ikke gror kan være kreft? Eller er det bare en hemoroide?.. huff jeg blir redd jeg. :/
Pappas fultreffer :) Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Høres jo ut som hemorider da. Men om du er redd så er det kanskje lurt å høre med legen? Men får vel kjøpt hemoridekrem reseptfritt på Apoteket så kanskje det går an å prøve?
Ugl@ Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Trolig hemoriode, men uansett få det sjekket i aller tilfelle. Vet det ikke er moro, men det er god hjelp å få. Sånt går jo utover mangt og mye, både samliv og egen velvære, så ikke utsett det. Ring i morgen å bestill time. Og du, det er helt normalt problem svært mange har etter fødsel. Her tok lokalbehandling med krem problemet, men ta det når det er lite enn å utsett det, for slikt kan blir verre hvis det ikke blir gjort noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå