Gå til innhold

Har dere foreldre og besteforeldre som venner på FB??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min far som har klart å rote seg inn på facen og nå min mormor!

Vet ikke helt hva jeg syns om det,hun har lagt meg til,så jeg må jo godta henne,men tenker at det på en måte er en plass der jeg ikke trenger å sile ut hva de skal få vite og ikke..Ikke for det,alt er stuerent.Har kolleger og sjefer der inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

limited profile sier jeg bare. jeg hadde ikk elikt om mine foreldre eller annen slekt hadde vært venn med meg på facebook. det er jo ikke alt de trenger å vite heller da?..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma har jeg på vennelista ja, og svigermor og svigerfar.

Hadde min far dukket opp der (hvilket han nok aldri gjør) så hadde det vært begrensa hva han fikk se ja...

Bestemor på facebook? Hun som ikke engang har pc eller vet hvordan en fjernkontroll brukes? Hadde hun vært der, så skulle hun jaggu fått være på lista mi og! :)

Skrevet

Ja, har min mor og min tante. Skriver ikke noe der som ikke de kan lese...

Skrevet

Jeg er ikke på fjesboka i det hele tatt lenger....slettet det som gikk an å slette. Syntes det ble for teit hehe.

Skrevet

Jeg har en fb som er passende for familie, jobbfolk og gamle venner - så det er helt ok med slektninger. Pappa har jeg på fb. Det er mye av det samme jeg twitrer om på uppdates, bare litt mer personlig og så har jeg et par bilder av barna på fb.

Skrevet

Har svigers på vennelista :o) Bare koselig, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...