Gå til innhold

Grinejente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg har blitt så ufattelig grinete nå de siste dagene. Igår kom jeg hjem fra jobb i 22 tiden, var utslitt, så finner jeg ut at katten har knust pudderet mitt! 300 kroners pudder! Noe jeg hadde spandert på meg selv. Jeg ble så sint å lei meg at jeg la meg ned på badegulvet og gråt :(

Dagen før så hadde jeg og samboer en diskusjon, jeg ble lei meg av omtrent ingenting og måtte flykte inn på soverommet og krampegråte omtrent!

Og nå sitter jeg og ser på et tv program på discovery og gråter igjen!

Hva skjer??? Er det andre som har blitt utrolig følsom i 2 trimester?

14 uker imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, trykket visst 2 ganger :(

Skrevet

der er vi nok flere... jeg er blitt så utrolig grinete av meg, kan begynne å skrike for ingenting.. tar meg nært av alt det som virker negativt for meg innpå meg...

dette er ganske slitsomt av og til men håper det gir seg etterhvert :)

Skrevet

Ja håper det slutter snart :( orker ikke dette i mange måneder til.

Nå har jeg mens lignende smerter og det gjør at jeg har lyst til å gråte igjen! For jeg er redd for å miste. Jeg er blitt emo sier min kjære.

Skrevet

hehe ja disse mennene kan det med å si det de mener ;p

jeg suttrer og klager mye til typen min, men han sier det er lov når jeg er gravid selv om jeg innerst inn vet at han synes at det er litt plagsomt at jeg skriker eller tar meg nært av alt :P hehe... men som deg så håper jeg virkeli at dette går over om ik altfor lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...