Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Toåringen har hatt full plass i bhg. Den er nå redusert til 60%. Kan jeg søke om noe i kontantstøtte da?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Kan ikke se noen grunn til at du ikke kan det?! Han er jo hjemme 2 dager i uken.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Men hva tilsvarer 60% plass i timer? På nav står det ikke antall dager eller prosent,men timer.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Det regnes på antall timer i b.hage 0 timer = 3 303 kr. 1-8 timer = 2 642 kr. 9-16 timer = 1 982 kr. 17-24 timer = 1 321 kr. 25-32 timer = 661 kr. 33 og mer = 0 kr.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Hvis du har barnet i barnehage som har over 7,5 timer i åpningstid (ja hvilken barnehage har ikke det??) så gjelder det slik: Har du 60% får du ikke 40% kontantstøtte, du får mindre..... Det fikk jeg selv erfare ifjor.. Vet ikke helt hvordan de regner det ut, men NOE får du i alle fall ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 ja det kan du.ring nav å informer om dette så vil du få 661 kr i mnd tror jeg
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Så da tilsvarer tre dager i uken i bhg 17-24 timer da?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 3 dager = ca. 30 timer og du vil få 661 kr i kontantstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå