Gå til innhold

Se hit dere som har prøvd Grethe Roede :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaringer med Grethe Rode-kosthold? Ikke kurs? Hvordan opplevde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grethe Roede er helt super!! Jeg har ikke gått på hennes kurs, men jeg har hatt den kokeboka hennes og der står jo hennes kostholdsråd. Disse rådene er stort sett de samme som man blir lært dersom man går på kostholdsendring og mosjonskurs i regi av sykehuset. Det er noe jeg har gjort. Følte det var den sikreste måten siden dette er 100% fagfolk.

Det er supert at grethe rode ikke har noen typisk nei mat. Den nei maten hun har kan man også unne seg av og til!!

Min erfaring er at den enste slankemetoden som fungerer er varig livsstilsendring, og det er dette som grethe roede oppmuntrer til :-)

Skrevet

Har akkurat gått to kurs, gått ned 10 kg og det har gått supert. Anbefales:-)

Skrevet

Gikk på et par kurs for mange år siden og gikk ned 40kilo(3kurs)

I fjor sommer så ga jeg blanke i hva jeg spiste,spiste alt og gadd ikke trene,gikk opp 7kilo på1-2-3.

I høst fant jeg fram boka fra GR igjen,brukte oppskrifter osv,gikk ned dem 7kiloene på 2.5mnd.

Så ja,er en stor GR fan:)

Skrevet

Skriver under på dette. Jeg begynte på kurs i januar 2007 og har gått ned ca 40 kg. Har hatt en pause nå pga svangerskap, men skal begynne på igjen når jeg er ferdig med å amme.

Skrevet

Jeg har ikke gått noe kurs,men har noen flere kokebøker.Og har mldt meg inn i vektklubben hennes,registrere alt jg spiser og trener.Jeg klarer ikke spise så mange kcal jg skal og har gått ned 4 kg og 2cm i midje på en uke.Jeg har prøvd uttalige kurer,men dette er noe man kan leve med ;) Jeg anbefaler d ingen tvil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...