Gå til innhold

Vi har kjøpt vogn! Så utrolig spennende =)


LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny.

Anbefalte innlegg

Vi skulle kjøpe ny vogn til jenta vår som er på vei. Er førstegangs, så tenkte at nå skulle vi virkelig slå på stortromma, og kjøpe ny fin vogn som ingen andre har ligget i.

 

Vi bestemte oss for emmaljunga ganske tidlig, og har vært i butikken og sett på di mange ganger. Klarte ikke finne ut vilken farge vi skulle ha, for di hadde ingen fine grønne. Så vi endte på svart.

 

Men så! Fant vi noen som solgte en på finn! Og den har den nyyydeligste fargen grønn og lysegrønn. Og baggen er brukt i en mnd, sittedelen er ikke brukt i det hele!

 

Vi ga 5000 for drømmevogna =) Kan ikke se at den har vært brukt. Jeg har skjekket HELE vogna =)

 

Så glad så glad! Så nå triller vi på vogna våres inne i stua, og leker voksne foreldre. Hehe... Gleeeder oss til vi skal ut og trille på jenta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å kjøpe vogn, men får vente litt. Må få pusset opp barnerommet først, så vi kan plassere den der fram til babyen kommer. Har derimot fått i hus div andre ting til babyen. Var på salg og kjøpte bilstol i går. I dag har vi fått med oss klær, dyner, voksi-pose +++ som vi arver av søskenbarna til babyen. Kjempekos, så gleder meg til oppsussing og få ting på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å kjøpe vogn :-) Er 3. gangs selv, men er like stas denne gangen! Har en smule vogndilla, så har prøvd litt forskjellige. Er foreløbig litt i tenkeboksen.... får se hva vi ender opp med denne gangen.

Gratulerer med vogn-kuppet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godt vognkjøp;)

 

Vi har bestemt oss for Emmaljunga vi også. Har undersøkt priser i Svergie og der får vi vogn og stelleveske for 6200. Da kommer vogna på 5400 for stelleveska koster jo 799 her i Norge.

 

Jeg gleder meg veldig til å bestille, har allerede greid å spare nok, men vi blir ikke enige om fargen, må nok bruke litt tid på å overtale sambo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk=)

 

Jepp! Det er superstas!

 

Så genialt å kunne handle i svergie! Hadde nåkk vi og gått for om vi hadde bodd på den rette siden landet =)

 

Lykke til med å få den fargen om du helst vil ha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...