Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 De av dere som har prøvd eller er igjennom en slankekur, hvordan og hvorledes gjør dere, og ikke minst hva for en slankekur går dere på?? Vil gjerne ha tips fra de som har gått ned noen kilo, og ikke minst hvordan det funker...Ønsker en slankekur som kan smake noe, helst da godt. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei:) jeg er medlem av vektklubben.no VG sin vektklubb ja. det funker veldig fint for meg:) Koster ca 600 å være medlem et år. Jeg valgte det for jeg må ta av en go del. Har strax klart 10 kg:)))))))) Å det uten og ofre noen ting:) bare spisse riktig og nok mat:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Blir helt misunnelig på de som klarer å ta meg kilo altså, om så det er bare 1 kg. Jeg må også ta av en del, men jeg får ikke tid til å spise rett og regelmessig. Hadde jeg fått det, så kanskje jeg hadde sett anderledes ut;( ufff...Det skal ikke være noe lett.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 For min del var det kun viljen det sto på. Når kjæresten meldte seg seg inn så måtte jeg jo bare følge etter;) jeg spiser 4 måltider til dagen,og prøver og holde meg til sunn mat. Jeg drikker og veldig mye vann:) Lykke til alle som vil kan klare det:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Vektklubb.no her også! Det er ikke noe hokus pokus, altså. Spis færre kalorier, tren mer, så er du der. Gikk ned de seks siste graviditetskiloene der. De er veldig opptatte av at man ikke skal spise for lite kalorier også, da dette fører til jojo-slanking.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 er også medlem i vgs vektklubb, elsker den siden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå