Gå til innhold

utdrikkningslag for gravide =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hvor langt på veg hun er!!

Skrevet

hun er ca 5 måneder på vei når hun gifter seg om 2 måneder.. hun sliter enda med å være dårlig..

Skrevet

Kanskje ikke strikkhopp ;) Går jo an å lage et utrolig fint, og litt rolig utdrikningslag, i tilfelle hun fremdeles sliter litt med kvalme etc...

Kommer an på budsjettet, men det går an å ta henne med på noe hun vanligvis ikke gjør. F.eks teater eller musikal. Enten lage selv eller gå ut å spise en fantastisk middag. Om dere virkelig har romslig budsjett går det an å kidnappe henne med på tur til en annen by, enten i Norge eller utlandet. Om litt mere budsjettvennelig, ta henne med på jentetur på hytta.

Om dere ønsker å gjøre noen "stunt" går det jo an å f.eks få til et intervju med henne på lokal radio. De er ofte åpne for sånne ting. Arrangere skattejakt, gå på en fin tur i naturen der dere lager til lunsj. Alt ettersom hva hun liker ;) Lykke til, gøy å arrangere utdrikningslag!!

Skrevet

Det kommer jo an på hva slags person venninna di er. Jeg har hørt om jenter som har leid en hytte med eks. basseng og eller boblebad. Der kan de spille mange artige spill, lage deilig mat og pleie hverandre. Alternativt kan man dra på SPA. Der hvor jeg bor koster det kun 200,- pr person på spa som da er tyrkisk bad, basseng, boblebad og badstue. Man kan eventuelt bestille noe mer ekstra til bruden, massasje og alkoholfri champagne for eks?

Ellers likte jeg ideen om en forestilling eller konsert.

Skrevet

Ser du allerede har fått flere fine ieer!!

Vi hadde flere typer pakkeleker i mitt, det var veldig kjekt! blant annet hadde alle gjestene med seg en liten ting som jeg så skulle gjette hvem kom fra.

Ellers så er det jo flere andre morsomme leker det går an å ha! har blant annet hørt om de som stiller masse spørsmål til brudgommen og så skal bruden prøve å gjette hva han har svart!

Skrevet

SPA-behandling medmassasje,lett makup å div peeling osv..

Reservere et bord på resturant å spise go mat å kose dere.

Overraske henne senere på kvelden me en BABYSHOWER der alle venner/familie møter opp.

Det hun kanskje hadde satt pris på var frisørtime å makuplegging :)

Trenger ikke være utdrikkingslag men UTDRITINGSLAG

Lag en tshorte der det står: BRIDE TO BE WITH BUN IN THE OVEN!

La henne stå midt i et kjøpesenter å synge barneviser å dele ut smokker til barn som passerer!

Mange alternativer...

Skrevet

Jeg giftet meg nå på lørdag og hadde et utrolig bra utdrikkningslag!

Jeg fikk hårklipp

bowling

voksing og farging av bryn

Førstehjelpskurs for barn!! (helt genialt! Alle de andre som var med har og små barn)

Vi spiste en god middag på kvelden og hadde div pakkeleker og spilte partyalias! Var en kjempekos dag

Skrevet

Jeg hadde utdrikkingslag for en venninne som var gravid for noen år siden. Vi reiste på jentetur på hytta og hadde det kjempekos. Spill, pakkelek, god mat og mange av de andre forslagene som har kommet fram her kan brukes innenfor det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...