Gå til innhold

Noen som vet ang disney one ice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ditt på fredag.

Vi må kjøre et stykke så lurte på om det går ann å kjøpe noe mat der?

Noe anna å kjøpe?

Greit for en på 3.5år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er usikker på det med mat da vi alltid har spist ute først. Men kanskje de har pølser(dyyyyyre i så fall) ellers så får man kjøpt popcorn, godter og brus

Veldig greit for en på 3 1/2:)

Skrevet

Disney ON ice mener du vel? ;D

De har iværtfall pølseboder der inne husker jeg.. kan ikke huske det er så mye annet inne på spektrum. men rett på utsiden finnes det masse matsteder.. så det går nok bra ;))

Skrevet

ja,mente jo disney on ice hehe.

Takker for svar,får prøve å dra litt tidligere å spise utenfor spektrum..da slipper vi pølser eller godis.

Skrevet

Jeg hadde ikke basert meg på å spise der. Det er kaotisk og de selger bare junk mat.

Mange greier spisesteder i umiddelbar nærhet utenfor, ville heller dratt på en av dem.

Skrevet

Du får alltids kjøpt noe å tygge på der,men det er så utrolig DYRT at du tror det nesten ikke....

Jeg var der for ca 10 år siden og da kostet en normal størrelse pose popkorn ca 70 kr(om jeg ikke husker feil).På butikken betaler du omtrent 10+15 kr for samme størrelse.

Så skal du kjøpe noe der,ta med masse pemger;)).

Kos dere,det er en artig opplevelse.

Mvh

Skrevet

Ikke 10+15 kr,mente 10-15 kr...

Mvh

Skrevet

Så dyrt altså,...jaja regnet med stive priser.Vi er der ca 1.5time før forestilling så da finner vi noe i nærheten.

takker for svar:)

Skrevet

Du får kjøpt pølser der inne og tror du også får kjøpt pizzabit, men all mat og drikke der inne er svindyrt. Tror det lønner seg å spise før dere går inn å evt bare kjøpe noe å drikke der. ( flasker får dere ikke ta med dere inn)

Skrevet

anbefaler dere å spise først. det er nok kaotisk,maten er dyr,og ikke god. kan risikere å måtte stå i kø under selve showet. for køen er så lange under pausene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...