Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Når noen skriver noe til deg på veggen din og du ønsker å svare, trykker man da på kommenter og svarer på sin egen vegg?? Hadde trengt en innføring skjønner jeg.. He he
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Kan du jo egentlig gjøre som du vil - enten å svare på din egen vegg eller legge ut nytt innlegg (svar) på veggen til den personen du ønsker å svare. Forskjellen er om det du skriver blir vist på din eller hans/hennes vegg... Fjesboka er igrunnen enkel når man bare har brukt det et par ganger!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Men hvorfor vil villt fremmede menn legge meg til som venn?? Skal jeg bare trykke ignorer?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Trykk ignorere ja. Ikke legg til fremmede. Huff. Mange venners venner vil legge deg til, men jeg ser iallefall ikke vitsen. Og for all del: sjekk at profilen din og alle bildene på albumen er LUKKET. Husk også en annen ting, som veldig få tenker over: ALLE BILDENE DU LEGGER INN I ALBUMEN "PROFILBILDER" VISES FOR ALLE PÅ FACEBOOK! Velg bare at venner kan se profilen din. Og bildene.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Gå inn på brukerinnstillingen din. Informasjonen ligger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå