Gå til innhold

hurra for svenskehandel :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært i sverige og fått tak i nesten alt vi trenger til litj pia vår kommer :)

Vogn, seng ++++++++ og vi har spart masse penger. Artig å ha alt i hus, selv om det er 2 mnd til hun kommer.Vi nbefle alle som har mulighet til å dr over grensen for å handle. Ble veldig positivt overrasket over Happyland. Kan anbefales :)

Er det flere som er tidlig ute med å kjøpe inn det meste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til sverige og handle vi og:)

Hvor mye lå vognene og bilsetene på i pris der?

Skrevet

Var ferdig med alle de store tingene i ca uke 24 jeg!! Jeg handlet det meste av utstyret på happyland jeg også!! Var superheldig og fikk vognen for 3500kr svenske. var da tilbud på 2009 modellene av brio kombi :-)

Skrevet

kjempe greit å handle i sverige, gjorde jeg også med førstefrøkna, var også kjempefornøyd med happyland:) både bra og billig:) jeg har 2,5mnd igjen og er ikke klar, burde vel tenke på det snart, tar det mye mer med ro denne gangen:)

Skrevet

Har hørt skryt av happyland,så da satser jeg på og være heldig der!!:)

Tar det mer med ro med tingene i dette sv.skapet jeg og merker jeg:P

Var tidlig ute med alt til Dattern min,mens nå har jeg ikke kjøpt noe omtrent og har 49 dager igjen:P jaja... hehe

Skrevet

Prisen på vognen vi valgte - teutonia spirit - var nesten den samme som den koster i norge. Men fikk kursen i tillegg, Så vi sparte en del.

vi kjøpte Maxi Cosi cabrio på happyland. Der kostet det 1690 svenske kroner.

Dette er jo vår første, så må si det var veldig stat å kjøpe inn alt. Har kriblet etter å gjøre det lenge nå :)

Vi har til og med montert sengen idag. hihi

Skrevet

Hei!

Vi betalte vel 2400 norske for MAxi Cosi Cabrio med base nå i helga, og det er endel billigere enn her i landet iallelfall:))

Skrevet

Jeg har kjøpt alt mitt i Sverige,siden jeg også bor her. Fikk pakkepris på vogn,kjørepose,stelleveske og bilsete - alt fra Emmaljunga - 11000,- SEK (det ble 8500,- NOK).

Kjempefornøyd,kjøpte Duo Edge 2010 mod. Og proff selger som virkelig kunne jobben sin! (Handlet i en butikk som heter Snöhvit i Arvika)

Deilig å endelig ha alt i box,9 dager til termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...