Gå til innhold

Noen her med barn 3-6 mnd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger målehjelp!

Strikker en babybukse som er til den kommende lillebror, men syns bena i oppskriften ser så korte ut... de er jo små, men om noen av dere kunne hjulpet meg med å måle hvor lange disse barnebena er på innsiden akel til skritt sånn ca, så hadde jeg blitt glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er mi snuppe bare 2,5mnd da. Men beina er omtrent 19-20cm på insiden. hun er ei stor jente da, å bruker 62-68 i str allerede.

Skrevet

Ja, det er såpass ja.. buksa er nemlig 20 cm lang på innsiden, så strikkeoppskriften er vel litt i knappeste laget da.. Ikke det at jeg tror lillebror blir noe usedvanlig lang av seg men!

 

Tusen takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...