Gå til innhold

Noen som har babycall å anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på ny baby call,da den jeg har tar inn så mye rart.. Jeg ønsker en som er lett i bruk og som er lett å innstile.. gjerne med temperatur måler osv..

Kom med noen forslag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye Super NOVA, er vi veldig fornøyd med. Ikke noe forstyrrelser og bra dekning i tillegg til bra batteritid.. Du kan finne brukte på finn.no til ca 800,- det gjorde vi :-)

Skrevet

Er det kamara på den?? Hva heter den og åssen kjenner en forskjell på den nye/gamle typen??

Skrevet

Vi har også Super Nova og er godt fornøyd. Det som gjorde utfallet for oss er at den ikke basserer seg på DECT teknologi. DECT gir bedre kvalitet på signalene, men de som bruker denne teknologien (baby call, trådløsetelefoner) sender hele tiden selv om det ikke er aktivitet. Det er konstant kontakt mellom basen eller foreldreenheten selv om man ikke får en telefon/snakker i telefonen og baby callen sender hele tiden selv om barnet sover uten å lage en lyd (uten at man merker det). Super Nova sine baby call sender bare når barnet lager lyd og det blir dermed mindre stråling for barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...