Anne-B. Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Chippe brillene til yngstejenta, slik at de enkelt kan lokaliseres! Hvorfor måtte ungen finne på å ha dem av seg midt i det verste flyttesjauet?
tante grusom master of law Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg hadde en slik dings på nøklene som svarte når man plystret. Sikkert kjempebra hvis man kan plystre.
Gjest sug lut Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Burde chippe telefonen også. Fordelen med ordentlig fasttelefon (altså festet fast i veggen med ledningen sin) var at den ikke var andre steder. Dessuten gikk den ikke tom for batteri mens man lette. Og man slapp å forbanne seg selv som hadde slått den på vibrasjon fordi ringelyder suger balle.
Mor Løvehjerte Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er veldig enig med Lut! Mobiletelefondritt fytti Hæljeroa! Jeg er ikke i nærheten av å trenge flere applikasjoner på mobiltelefonen min. Jeg vil bare vite hvor dritten er, når man har skrudd den på lydløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå