Gå til innhold

Er d noen som har d som meg?


mor_til_2_skjønne_gutter

Anbefalte innlegg

Jeg er super trøtt hele tiden, men får aldri til å sove.!

Blir jo så sliten av det..!

Ev. noen som har noen erfaring og tips?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt likt deg kansje,men jeg våkner allti mitt på natten og er våken noen timer før jeg klarer og sovne igjen,veeeldi irriterende:( har en jente på 10 mnd så kjenner jeg er sliten til tider når d blir lite søvn.. jeg tar også imot tips hvis noen har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går hele dager suuper trøtt.. men får ikke sove..kommer hjem fra en lang dag, å er sliten og trøtt.. sitter oppe til 2 på natten før jeg får sove igjen. Litt motsatt av sånn som jeg trudde det kom til å bli, trudde jeg skulle sove hele dagen. men nei da. sover max 6 timer om natten.. men som oftes 4-5 .. hmmm

 

å jeg får ikke sove.. uansett hvor kjedelig det er, å hvor trøtt jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting. Jeg prøvde meditasjons-cd med guidet meditasjon over lengre tid. Og da ville jeg jo ikke sove når jeg hørte på, men jeg klarte ikke holde meg våken en eneste gang enda så mye jeg prøvde :D Musikken og den behagelige stemmen sender meg rett i drømmeland. Og jeg vet det er veldig mange som har det på samme måte.

 

Kanskje det kunne være noe å prøve...da får dere en meditasjon på kjøpet. Og meditasjonen går sin gang den selv om en sovner underveis. Genialt sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig likt faktisk.

Kjempetrøtt hele dagen frem til rundt ti, da våkner jeg, og får ikke helt sove når jeg må.

Våkner en to tre ganger på natta og må tisse eller drikke vann - for er helt sykt tørst.

Er også åpen for forslag!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har det på samme måte, sovner på kvelden, men våkner i løpet av natta og får ikke sove igjen. litt trøst at vite at det tydeligvis er helt vanlig.. :)

jeg er glad i roiboos- te, den er koffeinfri og virker beroligende på en helt sunn måte. så kan jo anbefale det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det sånn sist jeg var gravid. Denne gangen begynte det på samme måte. For å få sove har jeg satt i gang med flere søvnhygieniske tiltak! Jeg prøver å ikke sove noe på dagen, for da er jeg mer trøtt om kvelden. Jeg prøver å legge meg senest klokka elleve, gjerne før. Man trenger mye søvn når man er gravid. Jeg går en times tur før jeg skal legge meg. Det er bra mosjon i tillegg til at man blir trøtt av det. Jeg "sparer" en av mine daglig tilmålte fire kopper med te til etter gåturen. Den kalde friske kveldslufta, og varm te gjør underverker. Verdt å prøve! Håper dette kan være til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har ikke mulighet til å ut å gå tur..!

og probleme er jo at jeg er kjempe trøtt, men får ikke ro i kroppen til å sove. Føles ut som kroppen har masse energi, men hode/øynene er slitne..! ekkel følelse, men skal prøve en kopp te:)

hvor kjøpte du det du hørte på monique8??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...