(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 herregud så fyllesjuk jeg er! just shoot me!!! noen?! griiiiin. jeg skal aldri drikke mer. har sånn angst!!! hohoho!! trøøøøst! og jeg var ute med jobben, og det er mandag alt i morgen.. flaaaut!
erteposen + 4 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Sist gang jeg var fyllesyk, alfor lenge siden, så torde jeg ikke å gå på grønt lys for jeg var sikker på at bilene kom til å kjøre på meg. Du har all sympati!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 jeg satt på oslo s i sta og skalv erteposen. alt var farlig. en mann smilte til meg og jeg fikk nesten hjerteinfarkt! hva smiler han for liksom? klina jeg med han i går kanskje?!! hahahahahahhaha!!! jeg gruer meg for i morgen! en arbeidskollega sendte en melding der det sto..hmmm skeptisk og jeg tissa nesten i buksa!!
tante grusom master of law Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Jeg var ute med jobben på fredagen. Tror jeg døde fire ganger igår... All sympati fra meg:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2010 tante grusom så godt å høre at det ikke bare er meg som ender opp med angst og anger dagen derpå. jeg lurer på om angrepillen kanskje funker for dagenderpå anger også?! at det gååår ann. jeg har ingen sorte hull, jeg oppførte meg halvveis anstendig.. alikevel så dukker det opp ting i slow motion i hodet mitt som jeg har gjort eller sagt. omg!!!!!
Monajenten Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Hvordan visste jeg at den overskriften kombinert med ditt nick betydde ekstremt fyllesyke? :-P Det blir bedre;-) Og du kommer garantert til å drikke igjen:-D Sussogkosogklemsogbareventtiljegkommertilosloogskalpåpartymeddeg<3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2010 mooona! hahahahahaha.. jadu, jeg tror jeg har hatt et sånn her innlegg før her inne. jeg skal allllldriiii drikke igjen jeg lover, men jeg kan se på deg.. omg! hahahaah.. jeg våknet med stempel på kinnet og full make-up på. hadde utrolig nok kledd av meg!!
Monajenten Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Hehehehe er det ikke herlig?? Jeg har det aldri sånn jeg, men det kan jo ha noe med at jeg blir rimelig godt full på tre øl (seriøst!) og dermed ikke får drukket så mye at muligheten dukker opp:-P På torsdag drakk jeg forøvrig tre øl, en strawberry daquiri, et glass sprudlevann og en tequilashot:-O På forhånd hadde jeg trodd jeg skulle dø om jeg visste jeg kom til å drikke så mye forskjellig, men jeg overlevde jeg. Danset nok litt mer enn vanligvis hahaha, men da fikk jeg bare høre at jeg var utrolig flink å danse, heheheheheh:-P
Monajenten Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Du må forresten se på bloggen min så fiiin jeg var:-P restart.blogg.no
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Fy søren så fint hår du har Monajenten:=)).Er d permanent eller er d ekte??
Supermamm Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Skjønner deg så godt! Jeg var ute med jobben på fredag og vil fortsatt døøø Nå har jeg i tillegg endel sorte hull og det lover ikke godt..........
Tøysetipp Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Det er grusomt når det står på:-( Trøsten er at andre også var påseilet og at du sikkert har gitt noen en god latter. Det er sjeldent så veldig alvorlig. Du har da ikke skadet noen (håper jeg;-) så får det bare være om man sa noe som var litt teit. Ta det med et smil når du kommer på jobb. Da blir det ikke like festlig å tulle med deg. Det går over:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2010 ekstra lang! vel, noen ganger er det greit med sorte hull.. da sitter du å sitte å slå deg selv i hodet hver gang du kommer på hva du har sagt og gjort!!! jeeeez!!! tøysetipp: haha jada, det var nok mange som var mer påseilt enn meg ja. Så det blir nok like mye mobbing fra min side! Knis! Husker alt, men har tatt meg i å sitte å riste oppgitt på hodet over ting jeg har sagt eller gjort i hele dag. haha.
Monajenten Skrevet 17. januar 2010 #19 Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk:-) Jeg har hairextensions da, og så har jeg krøllet det med krølltang:-) Men får høre at det ser naturlig ut da, og det er jo bra. Er veldig fornøyd:-)
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #20 Skrevet 17. januar 2010 Monajenten: Nydelig:).Ja det ser ekte ut:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå