Gå til innhold

Hva er det med facebookstatusene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen med et nytt innlegg...

Hva er det med disse facebookstatusene? "Jeg elsket en agurk på din bil, fordi jeg ikke er gal".. osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les innlegget som heter "Dette er hysterisk kult"

De har fått den meldingen i innboksen sin.

Skrevet

Haha har bare sett en som har skrevet en slik type oppdatering jeg, og det er min venninne som er litt smågal og distre til tider så reagerte ikke så mye på det!!

 

Vet ikke hva det betyr jeg, men det er vel enda et forsøk på å forvirre gutta da??

Skrevet

Les på overskriften under her "dette er hysterisk morsomt) (noe jeg synes er et forvridd syn på humor) - men der finner du vel fasiten.

Skrevet

Jeg fikk en mail på innboksen igår. Der skal du velge en frase eller et ord, ut ifra hvilken måned du er født, hvilken dag og siste tall på årstallet du er født. Dette skal tilslutt bli en meningsløs setning. Tror jeg har fått den ekleste hittil ;)

 

Er for å forvirre gutta ja .

Skrevet

Dette er hysteriskt kult! ødelegg ikke det morsomme, send videre... og FORTELL DET IKKE FOR NOEN MANN!!

Skriv meningen du får i din status.

 

Velg den måneden du er født

Januar-------Jeg sparket

Februar------Jeg elsket

Mars----------Jeg karateslo

April------------Jeg slikket

Mai------------Jeg hoppet på

Juni-----------Jeg luktet på

Juli------------Jeg danset Macarena med

August--------Jeg hadde lunsj med

September----Jeg danset med

Oktober-------Jeg sang for

November-----Jeg skrek til

Desember-----Jeg kjørte over

Velg datoen du er født

1-------et fuglebad

2-------et monster

3-------en telefon

4-------en gaffel

5-------en snømann

6-------en gangster

7-------min mobiltelefon

8-------min hund

9-------min beste venninnes type

10-------min nabo

11-------min naturkunskapslærer

12-------en banan

13-------en brannmann

14-------ett utstoppet dyr

15-------en geit

16-------en agurk

17-------din mamma

18-------en skje

19------- en smurf

20-------ett rosinbolle

21-------en ninja

22-------Chuck Norris

23-------en nudel

24-------et ekorn

25-------en fotballspiller

26-------min søster

27-------min bror

28-------en iPod

29-------en surfer

30-------en hjemløs fyr

31-------en lama

 

Velg siste tall i årtallet du er født:

1--------- i min bil

2 --------- på din bil

3 --------- i et hull

4 --------- under din seng

5 --------- Kjørende på en motorsykkel

6 --------- glidende ned en bakke

7 --------- i en heis

8---------- på middagsbordet

9 -------- i bankkøen

0 -------- på badet ditt

 

Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg:

Hvit--------fordi jeg er så cool

Svart---------fordi det er sånn jeg gjør.

Rosa----------fordi jeg ikke er gal.

Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det.

Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill

Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp.

Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK!

Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min leder.

Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det.

Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka.

Brun---------fordi JEG KAN.

Annen----------fordi jeg er en ninja!

Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll!

Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till KVINNLIGE VENNER BARE

 

Det blir spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...