Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Prøver igjen med et nytt innlegg... Hva er det med disse facebookstatusene? "Jeg elsket en agurk på din bil, fordi jeg ikke er gal".. osv
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Les innlegget som heter "Dette er hysterisk kult" De har fått den meldingen i innboksen sin.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Haha har bare sett en som har skrevet en slik type oppdatering jeg, og det er min venninne som er litt smågal og distre til tider så reagerte ikke så mye på det!! Vet ikke hva det betyr jeg, men det er vel enda et forsøk på å forvirre gutta da??
det er berre mordi Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Les på overskriften under her "dette er hysterisk morsomt) (noe jeg synes er et forvridd syn på humor) - men der finner du vel fasiten.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Jeg fikk en mail på innboksen igår. Der skal du velge en frase eller et ord, ut ifra hvilken måned du er født, hvilken dag og siste tall på årstallet du er født. Dette skal tilslutt bli en meningsløs setning. Tror jeg har fått den ekleste hittil Er for å forvirre gutta ja .
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Dette er hysteriskt kult! ødelegg ikke det morsomme, send videre... og FORTELL DET IKKE FOR NOEN MANN!! Skriv meningen du får i din status. Velg den måneden du er født Januar-------Jeg sparket Februar------Jeg elsket Mars----------Jeg karateslo April------------Jeg slikket Mai------------Jeg hoppet på Juni-----------Jeg luktet på Juli------------Jeg danset Macarena med August--------Jeg hadde lunsj med September----Jeg danset med Oktober-------Jeg sang for November-----Jeg skrek til Desember-----Jeg kjørte over Velg datoen du er født 1-------et fuglebad 2-------et monster 3-------en telefon 4-------en gaffel 5-------en snømann 6-------en gangster 7-------min mobiltelefon 8-------min hund 9-------min beste venninnes type 10-------min nabo 11-------min naturkunskapslærer 12-------en banan 13-------en brannmann 14-------ett utstoppet dyr 15-------en geit 16-------en agurk 17-------din mamma 18-------en skje 19------- en smurf 20-------ett rosinbolle 21-------en ninja 22-------Chuck Norris 23-------en nudel 24-------et ekorn 25-------en fotballspiller 26-------min søster 27-------min bror 28-------en iPod 29-------en surfer 30-------en hjemløs fyr 31-------en lama Velg siste tall i årtallet du er født: 1--------- i min bil 2 --------- på din bil 3 --------- i et hull 4 --------- under din seng 5 --------- Kjørende på en motorsykkel 6 --------- glidende ned en bakke 7 --------- i en heis 8---------- på middagsbordet 9 -------- i bankkøen 0 -------- på badet ditt Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg: Hvit--------fordi jeg er så cool Svart---------fordi det er sånn jeg gjør. Rosa----------fordi jeg ikke er gal. Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det. Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp. Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min leder. Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det. Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka. Brun---------fordi JEG KAN. Annen----------fordi jeg er en ninja! Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll! Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till KVINNLIGE VENNER BARE Det blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå